2014. január 6., hétfő

Legviccesebb gyerekszáj - várjuk a tiédet is!

Témaindítónak szedegettem össze gyerekbeszólásokat, mert aki éppen ebben a cipőben jár, jókat tud mosolyogni rajta. És lehet elkezdeni sorolni a sajátokat is, előkapni a jegyzeteket, aki küld, azzal bővítem, a listát szívesen.

Várjuk 2013 legviccesebb gyerekszáját!









Az alábbi aranyköpések egy része szerepel Kádár Annamária Mesepszichológia című könyvében is, akit érdekel, hogy milyen vonatkozásban... olvasson bele:)

  • A Nagyi azért kövér, mert tele van szeretettel.
  • Egyszer olyan beteg voltam, hogy 40 kiló lázam volt.
  • Hogy jó legyen, a kórházi nővérkének teljesen sterilnek kell lennie.
  • Az orvosok azt mondják, hogy a halálos betegségek a legrosszabbak.
  • Amikor a kistesóm született, akkumulátorba kellett tenni.
  • A lepke egy olyan rovar, amely a helikopterek családjából származik.
  • A leghasznosabb állat a disznó. Mindene felhasználható, elejéből-hátuljából hús van, a bőréből cipő, a szőréből kefe, a nevével meg káromkodni lehet.
  • Az állatkert egy szuper hely. Olyan állatokat is lehet látni, amelyek nem is léteznek.
  • Nem vagyok megkeresztelve, de azért be vagyok oltva.
  • Az életbiztosítás egy olyan pénz, amit az kap meg, aki túléli a halálos balesetet.
  • Nem tudom hány éves vagyok, mert ez állandóan változik.
  • Nagyon megijedtem, amikor Anya megbetegedett. Azt hittem, Apu fog főzni ránk.
  • Az örökbefogadás sokkal jobb lehetőség, mint a szülés. A szülők saját maguk választhatják ki a gyereket és nem kell mindenáron elfogadniuk, azt amit éppen kapnak.
  • A teheneknek nem szabad gyorsan futniuk, nehogy kilötyögjön a tejük.
  • A férfiak nálunk csak egy nővel házasodhatnak. Ezt úgy hívják, hogy monotónia.

1 megjegyzés:

  1. Idegen tollakból: Anyuka indul, gyerek Apuval otthon marad: "De Anyuu, a cicit miért viszed el..? :-( " :-)

    VálaszTörlés

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT, ÍRJ NEKÜNK!