2012. november 4., vasárnap

Esős napokra: újrahasznosított babaház

Recycling: babaház kartonból
és IKEA katalógusból
Hetek óta nem alszom éjjel fél óránál többet egy huzamban... és nemigen haladom meg a hat órát sem ebből a remek pihenésből. Így mikor a kisebbik fiacskám alszik, a nagyobbik meg nem, akkor pihentebbnél pihentebb gondolatok szállják meg az agyam. Néha úgy érzem, a velem történtek egy része hallucináció. Na a lényeg, hogy tegnap egy ilyen szétesett pillanatom volt, amikor azt mondtam a nagylányomnak, hogy ha csöndben tud maradni (azért ez enyhítő körülmény a tettemre nézve), akkor készítünk közösen egy babaházat


Janette Domeisen minimalista babaháza
Az ősgondolat amúgy a kidsmodern.com oldalról származik, de feldolgozták már a témát a babaszoba.hu-n is. Én ez utóbbi ötletet másoltam... Igen, másoltam, nem változtattam rajta semmit, mégis nagy teljesítményként élem meg a végeredményt. Ja de változtattam, nálam van szőnyeg is:) 



A konyha
És hát a lányom... el sem hitte, hogy ez igaz, hogy lesz egy babaháza, olyan bútorokkal, amit ő választhat ki. És lett! Nagy élmény volt az újságból válogatni, látni, hogy milyen izgatott, hogy nem tudja, hogy még egy oldalt szeretne jobban, vagy már elkezdeni a ragasztást, barkácsolást. Nehéz volt megértenie, hogy a "házépítés" nem az ajtóépítéssel kezdődik, de már ezen is túl vagyunk. Igen komoly lemondások és szelekció után lett végül egy duplaágyas hálószobánk - Brokkoli és Répa urak számára - nyitott teraszunk, gyerekszobánk cirkuszi sátorral, fürdőszoba és konyha is. 
A hardcore rész akkor kezdődött, mikor a befejezés előtt fél órával - amikor már nincs "majd holnap befejezzük" - felébredt a kicsi, aki csak és kizárólag akkor maradt csöndben és nyugton, rombolás, tépés nélkül, amikor észrevétlenül sikerült elcsennie a frissen, prittstifttel beragasztózott Brokkoli uraságot, akit étkezési célokra használt fel. Nem túl bio módja ez a hozzátáplálásnak, elvettem. Innentől már egyáltalán nem volt harmonikus a légkör.

Répa és Brokkoli uraságok
A képek sajnos nem adják vissza az összhatást, ellenben kiemelik a hibáit, pl. hogy mennyire eldolgozatlanok a szélek és milyen silány az illesztés (és hogy fel is kéne porszívóznom). Na, de nem makettversenyre készültem vele, azonban elárulom, hogy annyira megtetszett az ötlet, hogy el is határoztam egy fa babaház megépítését. Nem is nagy dolog, találtam tervrajzokat hozzá... már csak egy átaludt éjszaka kellene és neki is látnék.


Legrosszabb esetben felírom a "mit szeretnék megcsinálni, megtanulni" végeláthatatlan listám végére, melyen az utolsó pont a "megtanulok a youtoube-ról horgolni" volt. Ebben addig jutottam, hogy kölcsönkértem egy horgolótűt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT, ÍRJ NEKÜNK!